Regulamin Karty Stałego Klienta
SANDRA BP Sp.z o.o. na dzień 2018.06.01
1. Regulamin określa zasady wystawiania karty stałego klienta.
2. Wystawcą karty jest SANDRA BP Sp. z o.o. ul. Węglowa 33, 43-503 Czechowice-Dziedzice
3. Właścicielem karty jest osoba której nazwisko i imię widnieje na karcie. Posiada indywidualny numer co pozwala na identyfikację posiadacza karty.
4. Warunkiem uzyskania karty stałego klienta jest przesłanie na adres SANDRA BP Sp. z o.o. wykorzystanych biletów BP Sandra lub różnych firm przewozowych na kwotę 1300zł lub 350 Euro, nie starszych jak 24 miesiące, z wypełnionym wnioskiem karty stałego klienta. W przypadku przeliczenia na walutę polską ceny biletu wystawionego w EURO należy zastosować stały kurs 1 Euro= 4,00 PLN.
5. Posiadacz karty stałego klienta jest upoważniony do zakupu następnych biletów ze zniżką 15% od ceny biletu normalnego.
6. Wniosek na kartę stałego klienta pasażer może pobrać ze strony internetowej SANDRA BP Sp. z o.o. www.sandra.pl lub w autokarach firmy Sandra jak również u agenta przy zakupie biletu.
7. Formularz wniosku agent powinien wydrukować z systemu EuroTicket , wprowadzić do systemu nr biletów, uzyskać podpis pasażera na wniosku i wraz z biletami przesłać do siedziby SANDRA BP Sp. z o.o. . Karta zostanie doręczona na adres pasażerowi pocztą w terminie 30-stu dni od daty dostarczenia wniosku do biura.
8. Po wprowadzeniu do systemu przez agenta numerów biletów ,pasażer może już uzyskać zniżkę 15% i w możliwie szybkim czasie agent prześle wnioski do siedziby firmy.
9.Warunkiem skorzystania ze zniżki 15% jest posiadanie karty stałego klienta w czasie trwania podróży.
10.Posiadacz karty może zostać poproszony przez załogę autokaru o okazanie dowodu tożsamości.
11.Agent wypisujący bilet ręcznie winien wpisać na bilecie w pozycji „powód zniżki” KSK i nr Kart lub numery biletów. Agent ponosi odpowiedzialność za prawidłowe udzielanie zniżki.
12.Zniżki udzielane z tytułu karty nie mogą się sumować z innymi zniżkami udzielonymi przez przewoźnika.
13.Bilety promocyjne z 50% zniżką nie mogą być zaliczone do karty stałego klienta.
14.Karta jest ważna bezterminowo.
15.Wystawca zastrzega sobie prawo do anulowania karty w przypadku:
- udostępnienia karty innej osobie
- podczas podróży swoim zachowaniem łamie przepisy wynikające z regulaminu firmy
- dane osobowe na karcie są nieczytelne
16.W razie utraty lub zniszczenia karty stałego klienta użytkownik może otrzymać duplikat z tym samym numerem karty, koszt duplikatu wynosi 30zł. W przypadku zmiany danych osobowych klient jest zobowiązany do odesłania karty na adres SANDRA BP Sp. z o.o. wraz z wypełnionym wnioskiem. Koszt takiej wymiany wynosi 20zł.
17. Wpłaty z tytułu zapłaty za wydanie duplikatu karty należy dokonać przy odbiorze karty wysłanej pocztą.